آتیـــــــــــش ســــــــــــوزان

چندیـــــــــــــست چکه میکند از ســقف خانه ام باران تنــــد تنهـایی...

آتیـــــــــــش ســــــــــــوزان

چندیـــــــــــــست چکه میکند از ســقف خانه ام باران تنــــد تنهـایی...

مجیـــــــــــــــــــــــــــــــد....

                                                                              

اجازه رفتـــــــــــــــــن...

""دیگه از این به بعد هر جا که میری""

""باید اجازه رفتن بگیری""

""نه اینکه با کس و ناکس بجوشی""

""باید هر چی که من میگم بپوشی""

""باید تنها به قلبم دل ببندی""

""فقط باید با من بگی بخندی""

""وقتی دیر میکنی یا میری جایی""

""دیگه هستم بهت میگم کجایی""


واسم سوالـــــــــــــه...




"
غ
روبا دلم میگیره، عکسشو بغل می گیرم،""

""هنوزم مثل قدیما، واسه ی اشکاش میمرم،""

""هنوزم واسم سواله، که چرا تنهام میزاره،""

""من دارم واسش میمرم، حیف که اون دوسم نداره،""

سلطان غـــــــــــــــــــــــــــــــــم....

سلام دوستان دلشکسته من تازگیا تصمیم گرفتم این وبلاگ رو فقط از سلطان غم واحساس مجید خراطــــــــهابنویسم امیدوارم خوشتون بیاد..نظریادتون نره ....