آتیـــــــــــش ســــــــــــوزان

چندیـــــــــــــست چکه میکند از ســقف خانه ام باران تنــــد تنهـایی...

آتیـــــــــــش ســــــــــــوزان

چندیـــــــــــــست چکه میکند از ســقف خانه ام باران تنــــد تنهـایی...

شکلک های شباهنگ- I Love Youکاش بودیشکلک های شباهنگ- I Love You

شکلک های شباهنگ- I Love Youنبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن شکلک های شباهنگ- I Love You
شکلک های شباهنگ- I Love Youولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشدشکلک های شباهنگ- I Love You

کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشدشکلک های شباهنگ- I Love Youکاش بودی تا سر به روی شانه های مهربانت می گذاشتمشکلک های شباهنگ- I Love You

شکلک های شباهنگ- I Love Youو دردهایم را به گوش تو میرساندم... بدون تو عاشقی برایم عذاب شکلک های شباهنگ- I Love Youاست
شکلک های شباهنگ- I Love Youمیدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر قلبی برای عاشق شدن ندارمشکلک های شباهنگ- I Love You
شکلک های شباهنگ- I Love Youکاش میدانستی که چقدر دوستت دارم و بیش از عشق بر تو عاشقمشکلک های شباهنگ- I Love You
شکلک های شباهنگ- I Love Youمیدانی که اگر از کنارم بروی لحظه های زندگی برایم پر از درد و عذاب میشودشکلک های شباهنگ- I Love You
میدانم که نمیدانی بدون تو دیگر بهانه ای نیست برای ادامه ی زندگی

شکلک های شباهنگ- I Love Youجزانتظار آمدنت ...شکلک های شباهنگ- I Love You
شکلک های شباهنگ- I Love Youانتـــــــــــــــــــــــــــــظار ...شکلک های شباهنگ- I Love You
شکلک های شباهنگ- I Love Youشش حرف و چهار نقطه ! کلمه کوتاهیه . اما
شکلک های شباهنگ- I Love You

عشـــــــــــــــــق یعنی...

عـشق یعنـی مـایه قـوت قـلـب

عشق یعنی انفجار احساسات

عشق یعنی کم کردن فاصله ها

عشق یعنی کلید یک رابطه ای محکم

عشق یعنی در موفقیت هم شریک بودن

عشق یعنی کاری کنی که راحت پیدات کنه

عشق یعنی مثل اشرف زاده ها باهاش رفتار کنی

عشق یعنی کسی رو داشته باشی که ازت محافظت کنه

عشق یعنی وقتی باهاش قرار داری به خودت برسی

عشق یعنی یک عالمه حرف رو با یه اشاره گفتن

عشق یعنی هولش بدی تو یک مسیر درست

عشق یعنی یه بازی که تمومی نداره

عشق یعنی از هیکلش تعریف کنی

عشق یعنی من وتو ما میشویم

عشق یعنی حرفشو باورکنی

خداییـــــــــــــــــش...

خداییش اینطوری بود حال و روزم ؟


خداییش حقمه اگه بسوزم؟



منو از دست حرفات خسته کردی


خداییش بد منو وابسته کردی



آخه تو مشکلم رو میدونستی


خداییش تو می خواستی میتونستی



جواب مهربونیمو ندادی


نگو نه ، قدرمو نمی دونستی



منو از دست حرفات خسته کردی


خداییش بد منو وابسته کردی



جوونیمو ازم راحت ربودی


خداییش اون که می گفتی نبودی



انصافآ تو رفاقت کم گذاشتی


من عاشقو اصلآ دوست نداشتی



دل تنهام که رسمآ بود با تو


خداییش مشکل از من بود یا تو؟



حالا که رفتی و از من جدایی


سوالم اینه حقم بود خدایی؟



خداییش حقمه تو اوج دردم


پیشم باشی و دنبالت بگردم؟



بهم عاشق شدن رو یاد دادی


چقدر زود من رو دست باد دادی



خداییش ساده بودم می دونستم


زیادی تو رو سرتر می دونستم



منو از دست حرفات خسته کردی


خداییش بد منو وابسته کردی



جوونیمو ازم راحت ربودی


خداییش اون که می گفتی نبودی



انصافآ تو رفاقت کم گذاشتی


من عاشقو اصلآ دوست نداشتی



دل تنهام که رسمآ بود باتو


خداییش مشکل از من بود یا تو؟


دل تنها


دل من

همانی است که

هرشب بایاد تو می خوابد

دل من

همانی است که

حتی در خواب هم عاشق توست

حتی بعد از مرگ

وقبل از تولد

واین منم

منی که اکنون

دلی دارم

که جای جای آن

زخم عشق است

واین دل من

هنوز هم عاشق توست

چه می شد

که دل تو نیز

هرشب با یاد من می خوابید

و همیشه و هر لحظه

عاشق من بود

چه می شد

اگر این عشق

دردوطرفش

دودل داشت

تا دل من از تنهایی نپوسد

ونمیرد

چه می شد تا دلهایمان باهم زوج می شد؟

چه می شد؟